Σάββατο 31 Δεκεμβρίου 2011

Παραμονή Πρωτοχρονιάς..

Ένας ακόμη χρόνος πέρασε.

Τα συγχαρητήριά μου στην Γη που κατάφερε να κάνει ακόμη έναν κύκλο γύρω από τον Ήλιο!


"Μα, πέρασε ένας χρόνος! Φεύγει το 2011!" θα μου πει κάποιος.


Ο χρόνος , είναι μια μονάδα μέτρησης.

Τίποτε παραπάνω.
Μια μονάδα μέτρησης, η οποία αυθαίρετα ορίστηκε και κάθε φορά που προχωράμε κατα μία μονάδα εμείς κάνουμε μεγάλο νταβαντούρι.

Για μένα πάντα το νταβαντούρι σήμαινε "wow, επέζησα έναν ακόμη χρόνο! yeeeeey!!!!".

Εντάξει, δεν είναι και λίγο.
Πιο εύκολο είναι να εξαφανιστείς σε μια στιγμή, παρά να την βγάλεις έναν ολόκληρο χρόνο.
Οπότε, δέχομαι το όλο πανηγύρι.

Αυτό που δεν καταλαβαίνω ποτέ, είναι που πολύς κόσμος πιστεύει πως όπως τον βρει ο καινούριος χρόνος, έτσι θα πάει όλη η χρονιά.

Πχ αν εκείνη την μαγική, μοναδική στιγμή (που η ώρα από 11.59.59 πάει στο 00.00.00 και αλλάζει ο μήνας και ο χρόνος) είσαι χαρούμενος , θα είσαι χαρούμενος για όλο το χρόνο.

Θυμάμαι μια (πρώην) φίλη μου, που την στιγμή εκείνη φρόντιζε να διαβάζει πάντα ένα βιβλίο, για να τα πηγαίνει καλά στο σχολείο.

(Φανταστείτε να μην το έκανε κιόλας, με το ζόρι έβγαζε μέσο όρο 12)

Αυτές οι χαζομάρες δεν μ' αρέσουν.


Εγώ τις τελευταίες βδομάδες δεν έχω τα κέφια μου.

Κάπου μου παράπεσαν και δεν μπορώ να τα βρω.

Δεν πιστεύω βέβαια ότι όλος ο χρόνος θα πάει έτσι.

Δεν έχω καμιά όρεξη να κάνω ανασκόπηση της χρονιάς που πέρασε.
Δεν με νοιάζει.
Ένα πράγμα έχει σημασία: Πέρασε ένας ακόμα χρόνος και είμαι ακόμα εδώ.

Ελπίζω να είμαι και του χρόνου!



Χρόνια Πολλά σε όλους!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου