Πέμπτη 31 Μαΐου 2012

Για την Ιωάννα!!!

Γειά σας και πάλι...

Ζητώ συγνώμη για το προχτεσινό μου παραλλήρημα, αλλά κάπου πρέπει να ξεσπάσω και εγώ.
Δεν μπορώ να πανικοβληθώ μπροστά στους γονείς μου, ούτε στην 14χρονη αδερφή μου...
Αν το κάνω, ο πανικός θα γίνει ντόμινο ..

Λοιπόν... για κοιτάξτε στα δεξιά λιγάκι..

Το μωρό που βλέπετε είναι η Ιωάννα, το πρώτο παιδάκι της φίλης μου της Βίκυς και ανιψάκι της φίλης μου της Γιώτας.
Γεννήθηκε στην Αμερική και εκεί μένει με την οικογένειά της.
Το μωρό αυτό δεν το έχω δει από κοντά και το αγαπάω πραγματικά.

Δυστυχώς πάσχει από νωτιαία μυϊκή ατροφία (SMA) και δεν ξέρουμε για πόσο καιρό μπορεί να είναι μαζί μας.

Η Βίκυ αποφάσισε (μαζί με την Ιωάννα, όπως θα δείτε στο blog της) να ενημερώσουν όσο κόσμο μπορούν για την ασθένεια αυτή, γιατί δεν είναι και τόσο ... σπάνια.

Και είπα να βοηθήσω.

Γι αυτό , σας θερμο-παρακαλώ, ρίξτε μια ματιά στο μπλογκ της Ιωάννας και αν θέλετε, διαδώστε το και εσείς με την σειρά σας!!!

(ναι , είμαι σπαμερ, αλλά για καλό σκοπό!)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου