Δευτέρα 9 Μαΐου 2011

Τυφλοί φύλακες!

Χτες ήταν από εκείνες τις Κυριακές που το 24ωρο δεν είναι αρκετό!!!

Δούλευα μέχρι κάποια ώρα και μετά πήγα με την μικρή μου την αδερφή (ετών 13) στη Θεσσαλονίκη να δούμε τους Blind Guardian!

Κάθε φορά που πάω σε rock / metal συναυλία μου αρέσει που βλέπω άτομα όλων των ηλικιών.

Υπάρχουν 13χρονα (σαν την αδερφή μου), 26χρονα (σαν την αφεντιά μου), 35άρηδες κ 40άρηδες. Υπάρχουν κ μεγαλύτεροι. Αλήθεια λέω!

Το υπέροχο είναι ότι όλοι "γουστάρουν".

Σε κάθε μπουζουκομάγαζο ή κλαμπ-μπαρ (και το γράφω επίτηδες στα ελληνικά) ο "κύριος" θα τσινίσει με τον πιτσιρικά που κάνει το κέφι του, όπως και ο πιτσιρικάς θα στραβώσει τη μούρη του λέγοντας στον κολλητό "τι δουλειά έχει ο γέρος εδώ?"

Με τους rock-άδες και τους metal-άδες δεν συμβαίνει αυτό.

Τα πιτσιρίκια θαυμάζουν τους μεγαλύτερους που γουστάρουν την μουσική που ακούνε,ίσως τους ζηλεύουν λιγάκι (γιατί η ηλικία τους σημαίνει ότι ζήσανε την χρυσή εποχή (όσον αφορά το συγκεκριμένο είδος μουσικής) των 80's και 90's) αλλά σε καμία περίπτωση δεν ενοχλούνται.
Οι πάλιουρες πάλι γουστάρουν που υπάρχουν σήμερα πιτσιρικάδες που ακούν την ίδια μουσική που ακούγαν όταν ήταν οι ίδιοι τους πιτσιρίκια, που το αγαπημένο τους συγκρότημα υπάρχει ακόμα. Γυρίζουν στην ηλικία εκείνη που μάζευαν με αγωνία τα απαραίτητα χρήματα για το αντίτιμο του εισιτηρίου

Μ'αρέσει που υπάρχει ένα κλίμα "αλληλεγγύης".

Αν δε νιώσεις καλά, θα γυρίσουν να σε κοιτάξουν, να βοηθήσουν όσο μπορούν. Ακόμα και ο χειρότερος κάφρος θα ενδιαφερθεί.
Θα βρει κάποιος ένα χαμένο κινητό; Θα κάνει ότι μπορεί να το επιστρέψει.
Θα συνοδεύεις κάποιο πιτσιρίκι; Θα κάνουν χώρο να μη το χτυπήσει κανείς, στο στριμωξίδι θα σου δίνουν προτεραιότητα μην τυχόν και το χάσεις από τα μάτια σου...

Μπορεί οι metal-άδες να είναι γραφικοί, να τους χωρίζουν σε κατηγορίες , να τους λένε κάφρους. Εγώ μια φορά τους προτιμώ.
Χίλιες φορές metal-ας, παρά χατζηγιαννο-βανδο-πλουταρχο-ρεμο-βιος!!!

Μερικές εικόνες από το live (ήμουν μακρυά, ότι μπόρεσα έβγαλα!)




























4 σχόλια:

  1. Στο Principal ήσασταν ε?? Τέτοια να βλέπουμε να χαιρόμαστε όλοι οι metalάδες!! (ακόμα να το δει ο twisted? xD)
    Και για να μην ξεχνιόμαστε:
    "Χίλιες φορές metal-ας, παρά χατζηγιαννο-βανδο-πλουταρχο-ρεμο-βιος!!!"
    =)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ναι Ξενοφίλιε, στο Principal ήμασταν...
    Έχω την αδερφή μου, που χαίρομαι που την έχω επιρεάσει τόσο ώστε να μη μου καταλήξει μπουζουκόβια, και τώρα τρέχουμε σε συναυλίες! Νιώθω πραγματικά περίφανη ! χαχα
    υγ: Ο ΤΤ το είδε είπε, αλλά δεν πρόλαβε να σχολιάσει.. XD

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το είδα, το είδα! Τώρα μπόρεσα να σχολιάσω.

    Παρόλο που δεν είμαι οπαδός των Blind Guardian, αναγνωρίζω την προσφορά τους και ζηλεύω την κωκω που τους είδε από κοντά! Kudos, φυσικά, στην κωκω-Jr!

    Είναι αλήθεια πως οι μεταλλάδες είναι πολύ πιο φιλικοί και πιο ανθρώπινοι!

    Κι ευχαριστώ, κωκω, για την τιμή να με πάρεις τηλέφωνο την ώρα της συναυλίας για να ακούσω ένα μικρό μέρος της :)

    Υ.Γ.: Φοβερές και οι φωτογραφίες. Η 2η και η 3η από το τέλος ξεχωρίζουν για μένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Θυμάμαι χαρακτηριστικά σε συναυλία the haunted πρόπερσι, μέσα στο όλο κλωτσομπουνίδι και το σκατόξυλο, φίλος δίπλα μου πέφτει και με τη μία απλώνονται 4-5 χέρια να τον σηκώσουν - και δώσ' του πάλι απ την αρχή χεχεχε.

    Ο Hansi με κοντό μαλλάκι έγινε επιτέλους άνθρωπος! \m/

    ΑπάντησηΔιαγραφή